Poklȍn – ’Poklȍn’ (Laudato, Zagreb 2011.)

Poklȍn – ’Poklȍn’ (Laudato, Zagreb 2011.)Kompilacija Poklȍn nudi pregled desetgodišnjeg stvaralaštva istarsko-riječke grupe Poklȍn, koju čine Danijel Damjanović (ex-Kultura), Kristina Jurman Ferlin (ex-Putokazi, ex-Public), Anđela Jeličić (ex-Putokazi, ex-Public), te povremeno Vivien Galletta.

Ime grupe dolazi od toponima Poklȍn: to je prijevoj na Učki s kojeg se vidi Trsat i Trsatsko svetište, te kao mjesto simbolički i duhovno spaja Istru i Rijeku.

Kompilacija Poklȍn sadrži dva cd-a. Na prvom, nazvanom Poklȍn, je 11 pjesama, koje nastaju od 2001.-2011. godine. Među njima izdvajamo višestruko nagrađivane i zapažene pjesme s Uskrsfesta, najvažnijeg festivala duhovne glazbe u Hr, (Moj me Otac daruje; To je on; Molitva; Lice čovjeka…). Veći dio pjesama autorski potpisuje D. Damjanović, uz suradnju ostalih članica grupe, a tu je i suradnja s dragim prijateljem Brunom Krajcarom (na pjesmi Put, Istina i Život). Prvi cd donosi i tri nove, do sad neobjavljene skladbe. Glazbeni producenti cjelokupnog materijala su Olja Dešić, Danijel Damjanović i Denis Budim.

Povrh toga, drugi cd - bonus cd, nazvan jednostavno poklon (bez naglaska), donosi raznolik materijal: 2 pjesme s KUMI-ma, 4 pjesme s Danijelovog solo projekta, te 4 pjesme grupe Poklȍn s albuma „i tvoja mala kap“ (Razni izvođači, Aquarius records, 2006.) nastale u suradnji s Meritas, En Face, Čedom Antolićem i Putokazima. (Grupa Poklȍn potpisuje izvršnu i glazbenu produkciju albuma „i tvoja mala kap“ (uz Olju Dešića i Denisa Budima), te bilježi nominaciju za Porina 2007. u kategoriji najboljeg albuma duhovne glazbe.)

Pečat izričaju grupe Poklȍn daje posebni autorsk i gitaristički doprinos D. Damjanovića, kroz melankoličnu atmosferu i egzistencijalne duboke tekstove, koje je filtriralo i teološko obrazovanje članova grupe. Vokalno, specifičnost leži u fuziji jednostavnih ženskih vokala Anđele i Kristine. Aranžmanski i produkcijski, karakteristični doprinos Olje Dešića oblikovao je lijep materijal, za koji vjerujemo da je hrvatskoj glazbenoj sceni diskretni ali veliki poklon - za dušu.

Na kraju, prekrasno likovno oblikovanje cd-a potpisuju Maksimilijan i Mauricio Ferlin.

Objavljeno 28.09.2011.

Ja živim na selu sedam godina i mogu ti reći da sam se jako odmorio. To selo i život u njemu pruža mi dobar balans i kontru onom drugom životu, životu s Gustafima.