RiRock albumi: Laufer - ”Pustinje” (TRIP / Croatia records, 1994.)

RiRock albumi: Laufer - ”Pustinje” (TRIP / Croatia records, 1994.)Bučan urlik nepopravljivih individualaca» koji ih je vrlo brzo nakon eksplozije na hrvatskom glazbenom nebu i gotovo u jednom dahu (od dva i pol objavljena albuma) odveo u povijest prije nego li je itko postao svjestan što se uopće dogodilo s višegodišnjim demo nadama riječkih Gitarijada, uistinu je sušta esencija Ri rock «zvukovnice». Pročitajte cijeli članak

Objavljeno 12.11.2005.

RiRock albumi: Father - ”Inspirita” (Dallas, 2005.)

RiRock albumi: Father - ”Inspirita” (Dallas, 2005.)Dugoočekivani u riječkim glazbenim vodama i poprilično agilno najavljivani prvijenac riječke skupine Father, jednog od najperspektivnijih mladih hrvatskih bendova unazad nekoliko godina, konačno je ugledao svjetlo dana. Odmah treba naglasiti da su dečki ”izborili” da im album u prodaji košta 79 kuna u svim CD shopovima izdavača Dallas recordsa što im služi na čast, jer, ruku na srce, koji su komad plastike vrijedi 130 i više kuna?Pročitajte cijeli članak

Objavljeno 18.10.2005.

RiRock albumi: Termiti - ”LP Ploča: Vjeran pas” (Dallas, 1996.)

RiRock albumi: Termiti - ”LP Ploča: Vjeran pas” (Dallas, 1996.)Posthumno objavljivanje glazbenog opusa Temita na CD formatu, jedini prijašnji postojeći zapis bila je kazeta «Novi punk val 1978-1980» RTV Ljubljana, prvoboraca riječkog punka, na određeni je način došlo prekasno. U poplavi nekih drugih vrsta i stilova glazbe, načina življenja i općeg poimanja životnih stavova, pjesme Termita su nažalost izgubile mjesto u općoj kulturi mlađih naraštaja kojima te pjesme zvuče pomalo banalno i nerazumljivo. Pročitajte cijeli članak

Objavljeno 04.08.2005.

Provincija je samo stanje duha. Glazba je samo jednim dijelom stvar zemljopisnih korijena, ostatak je umijeće slušanja i primanja utjecaja svih vrsta. Ne samo glazbenih.
Livio Morosin