CD-DVD recenzije 1.2008.

CD-DVD recenzije 1.2008.J.J. Cale - Rewind: Unreleased Recordings

Izdavač: Time Life, 2007.
Ocjena: 8/10
Opis: Valjda nitko nikada u povjesti pop glazbe nije svirao i skladao jednostavnije i ”lakše” pjesme a da rezultat prigušenog tandrkanja po žicama akustične ili električne gitare s minimalnim overdriveom nije zvučao iskrenije. ”Clapton je Bog” pisalo je na jednom grafitu pored Palacha - moš mislit’... Cale je onda Svevišnji. Rewindajte se s ovim Caleovim laidback unreleased albumom i nećete požaliti niti sekunde. Nema smisla opet gnjaviti o tome čije su fore marljivo skidali Clapton i Štulić u vrijeme dok su bili samo pioniri s titovkom na čelu i crvenom maramom oko vrata.

Format: CD

Tracklisting:
1. Guess I Lose
2. Waymore’s Blues
3. Rollin’
4. Golden Ring
5. My Cricket
6. Since You Said Goodbye
7. Seven Day Woman
8. Bluebird
9. My Baby And Me
10. Lawdy Mama
11. Blue Sunday
12. Out Of Style
13. Ooh La La
14. All Mama’s Children

Mavi Kan - Ornamental

Izdavač: Dallas, 2007.
Ocjena: 7/10
Opis: Mavi Kan je novi zagrebački projekt koji predstavlja glazbeno nasljeđe turskog kulturološkog (prvenstveno glazbenog) utjecaja na balkanski poluotok nastao negdje tijekom kasnog Srednjeg vijeka. Da se ne uplićemo u brojne povijesne činjenice i nagađanja ostanimo fokusirani na sam album jer su u odličnoj i modernoj produkciji Mavi Kana skriveni pravi ”etno” biseri čemernih sevdah polutonova što izviru iz harmonijskih ljestvica. ”Ornamental” je vanvremensko mentalno putovanje ka imaginarnom Bosforu kroz Vojnu krajinu i magovite bosanske planine sa CD/mp3 playerom i Mavi Kanovim ”Ornamentalom” u ušima. Ovo je autohtoni balkanski ”on the road” album u kom su se fini smjestili gostujući pjevači Hanka Paldum i Damir Urban. Participacija gostiju (ne samo pjevača) samo je jedna od mnogih kvaliteta ovog neobičnog izdanja.
Format: CD
Link: /

Tracklisting:
1. U Stambolu na Bosforu
2. Dođi dragi
3. Au fond de coeur (feat. Damir Urban)
4. Aman Allah
5. Behari
6. Ružo moja
7. Ma priere
8. Kraj potoka, bistre vode (feat. Hanka Paldum)
9. Bulbuller nazda
10. Što te nema

Sigur Rós - Hvarf/Heim

Izdavač: XL records, 2007.
Ocjena: 6/10
Opis: Sigur Rós bezrezervno volite ili su vam dozlaboga iritantni i dosadni. Ovaj dvostruki album podijeljen je na starije unpljugd radove i soundtrack ”dokumentarnog” filma koji su snimili prošle godine no ipak čini sasvim usklađenu cjelinu koju odlično dočarava priložena front cover fotka. Volite Island zbog Sigura? Onda ok, inače imaju oni i puno boljih materijala. ”Hvarf/Heim” je dobio prolaznu ocjenu - budimo iskreni - uglavnom zbog katastrofalnih biometeoroloških prognoza u Hrvatskoj ovih dana.
Format: CD

Tracklisting:
CD1: