Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

G’n’R u Areni Beograd – Obostrano zadovoljstvo!

G’n’R u Areni Beograd – Obostrano zadovoljstvo!Nakon održanog koncerta Guns’n’ Rosesa euforija i strasti su se stišale. Ostaje dojam da nitko nije otišao nezadovoljan – kako publika tako i članovi Gunsa. Axel je, kažu glasine, organizirao zabavu u hotelu u kome su odsjeli gdje je s ulice pokupio slučajne prolaznike koje je tog trenutka “uhvatio”. Fanovi su dobili u preko 150 minuta svirke doživljaj za pamćenje.

Iako je prvih 60 minuta proteklo pomalo hladno u nekom stanju upoznavanja, jer se Axel tek poslije provedenih sat vremena na bini obratio prisutnima, “You Could Be Mine” je otvorila novu stranu koncerta u kojoj je pravilo bilo zapostaviti posljednji album i pjesme s njega i posvetiti se hitovima.

Pjevanje publike s Axelom kako od spomenute pjesme pa nadalje kulminiralo je u hitu “Don’t Cry” gdje je Axel tek u zadnjoj strofi dobio prostor od gromoglasne publike u Beogradskoj Areni.

Glasine kažu kako od 1992. Godine Axel ne uzima dobačene zastave iz publike ali publika iz Srbije je imala tu čast i zadovoljstvo da Axel ogrnut srpskom zastavom hoda po bini. Istu je zadržao kao i veliki platneni transparent na kome je pisalo: Welcome Sweet Child Of Belgrade.

Neskriveno zadovoljstvo na njegovom licu u vidu osmjeha koji ga je pratio do samog kraja spektakla doprinjelo je da i kolege na bini u toj opuštenoj atmosferi komuniciraju s publikom. Osim Axela i DJ Ashba je silazio do publike i direktno pozdravljao fanove.

Iako su sva trojica gitarista svirali solo dionioce definitivno je Ron Bumblefoot Thall dobio najveći aplauz zbog svoje zavidne tehnike koja je odskakala i tijekom koncerta. Fanovi su prihvatili taj novi triling gitarista no ostaje činjenica da tu fali Slashovo prisustvo.

Pored svih hitova koje su odsvirali (bez Civil War) Gunsi su u jednoj svojoj “divljoj” verziji izveli i čuveni hit grupe AC-DC “Whole Lotta Rosie” što je pri samom kraju koncerta doprinjelo ključanju atmosfere koja je maestralno kulminirala hitom “Paradise City” gdje, slabo je reći da se orilo Arenom Beograd, nije bilo osobe u publici koja je to mirno mogla odgledati.

Naklon publici, Axel koji sija od sreće, zadovljstva, poklon mikrofon fanu u prvom redu koji se nije štedio pjevajući s njima i kraj. Svi oduševljeni. Bend publikom, organizatori Arena Beograd prepunjenom halom, publika spektaklom (koncert za sav novac – narodski rečeno).
I kada se stišaju strasti i malo prostudirate iz svih uglova protekli događaj ostaje par nedoumica. Axel je nesumnjivo zvučao studijski, npr. vrištanje na kraju “You Could Be Mine” preslikano studijski, “Nightrain” savršeno, “Novembar Rain” točno kako znate s vinila (ili cd-a) što otvara temu: Axel - tko ga ne zna skupo bi ga platio.

Ako je “Don’t Cry” izvedena s dvije gitare, ispraćena pjevanjem publike jedina “improvizatorska” (gdje su dvije gitare sudjelovale bez benda) pjesma dovodi u sumnju one koji su poslije koncerta u nedoumici.

Axel je čovjek koji nikada nije dobro zvučao na koncertima što pokazuju rane snimke, bootleg verzije njihovih koncerata…

Ako se fanovi prisjete Gunsa sa Slashom i LIVE izvođenja “Knockin’ On Heavens Door” i kako su publiku poticali da pjeva, bend nije svirao, a Axel je tu i tamo dobacivao ponešto potičući publiku da pjeva glasnije,… ovdje toga nije bilo. Čak ni u spomenutoj pjesmi “Knockin’ On Heavens Door”. Da se mjerilo vrijeme pojedine pjesme one bi imale minutažu ravnu studijskoj verziji. Da li se, kada je riječ o Axelu, radilo o matrici ili je neka sprava od novotarija iz svijeta glazbe učinila svoje ili je Axel naučio pjevati u živo koristeći se pravilima iz teorije o pravilnom disanju – ostati će zapisano u ovim redovima.

Ukratko: sve je bilo u redu i koncert i publika i događaj.

Ivica Stanković

Objavljeno 29.09.2010.

Vremeplov

Ne vidim smisla u kopiranju tuđih ideja.
Boris Štok (Quasarr)