Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

Priča o coveru novog albuma skupine Green Day

Priča o coveru novog albuma skupine Green DayUmjetnik, čiji je rad bio nadahnuće za izradu omota nadolazećeg četvrtog albuma Green Daya „21st Century Breakdown“, progovorio je o tome kako je nastao taj omot. U nastavku pročitajte cijelu priču.

Sixtenova originalna grafit slika bila je osnova za snimak para koji se ljubi, a sve to se nalazi na omotu. Odgovarajući zainteresiranim fanovima Green Daya na svom blogu, Sixten je objasnio da nije znao tko je par, već ga je upoznao putem prijatelja.

„U slučaju da želite saznati kako je nastalo originalno umjetničko djelo, evo priče“, napisao je.“Ja zapravo ne znam tko su oni. Oni (par) su jednostavno prijatelji prijatelja na zabavi u Eskilstuna, u Švedskoj održanoj tamo negdje u …2000.-toj? Tako nešto. Ja niti nisam bio tamo.”

Umjesto umjetnika, zajednički je prijatelj “okinuo” snimak para koji se ljubi te je to kasnije nadahnulo Sixtena.

“Sviđa mi se njihova strast i jednostavno sam od toga morao napraviti grafit matricu kako bih širio ljubav”, obajsnio je originalnu sliku i svoju matricu. “Kroz ove godine tu i tamo sam je malo obojio na mojim putovanjima…”

“Toliko me sjećanja veže za ovu sliku zato mi jako mnogo znači. Drago mi je da je nadahnula nekoga.”

U međuvremenu neki su fanovi kritizirali Green Dayov omot, smatarjući da je koncept veoma sličan Blurovom albumu ’Think Thank’ iz 2003. kojeg je dizajnirao Banksy.

Objavljeno 23.02.2009.

Vremeplov

Punk kao pokret možda i jest mrtav ali neke ključne zasade tog pokreta, tako zorno prisutne na riječkoj sceni, zasigurno nisu. Jer bez tih zasada, uobličenih u glazbenom antikonformizmu, u nepristajanju na diktat industrije zabave, u naglašenoj individualizaciji autorskog rukopisa, sve pod cijenu svjesna pristajanja na status marginaliziranog, teško da bi te scene ikad bilo.
Velid Đekić, riječki publicist i novinar