Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

Slayer u Beogradu – bolje nije moglo biti

Slayer u Beogradu – bolje nije moglo bitiJedan od rodonačelnika thrash metala, kultni bend Slayer održao je 25.06. prvi koncert u svojoj 3 desetljeća dugoj karijeri, u Beogradskoj Areni u Beogradu pred oko 4.000 fanova.

Kao predgrupe nastupili su beogradski Rapid Force, a zatim i Newsted, bend Jasona Newsted, nekadašnjeg basiste Metallice. Može se reći da je na njihov nastup publika reagirala prilično mlako, koliko zbog neupućenosti u materijal benda koji iza sebe ima (tek EP i debi album ), toliko i zbog same neuvjerljivosti na bini. Jedini svijetao trenutak je bio na kraju nastupa izvođenjem ‘Whiplash’ (iz razdoblja rada kod Metallice), uz pomoć Gary Holta.

Nakon kraće pauze, u 21:40 na binu izlazi Slayer u sastavu Tom Araya, Kery King, Gary Holt, Paul Bostaph. Praćeni ogromnim aplauzima i zvižducima započinju nastup sa ‘World Painted Blood’. Uslijedila je Hallowed Point, dok je na War Ensemble publika eksplodirala.
Svako tko je imalo dovodio u pitanje sam nastup bez nedavno preminulog gitariste Jeffa Hannmana i bubnjara Dave Lombarda, bio je razuvjeren od samog početka brzom, energičnom svirkom koju odlikuje preciznost i uvježbanost.

Nakon ‘Hate Worldwide’ dolazi ‘At Dawn They Sleep’, koja je bila veliko iznenađenje za prisutne, a zatim novije ‘Bloodline’ i ‘Disciple’. Uz kratke komunikacije s publikom koncert teče uz klasike: ‘Mandatory Suicide’, ‘Chemical Warfare’, ‘The Antichrist’, ‘Die By The Sword’.
Ogromno platno iza bine na kome je orao s ukrštenim mačevima i logom benda i binsko osvetljenjenje - jedina su scenografija. Adut ovog benda je uvijek bila glazba: brutalna, iskrena, žestoka, prožeta agresivnom melodijom i tekstovima koji skreću pozornost na društvena zastranjivanja, političke, socijalne i osobne poremećaje.

Paklena četvorka je dalje ponudila glazbu iz prošlosti kroz ‘Postmortem’, ‘Spirits in Black’, ‘PayBack’. Pravo ključanje i erupcija u publici ne prestaje uz ‘Seasons in the Abyss’, ‘Hell Awaits’, ‘Dead Skin Mask’ i ‘Raining Blood’, gdje se i bend i fanovi stapaju u jedno (kroz zborsko pjevanje). Nakon kraće pauze, na bini Slayer banner zamjenjuje heineken-Hannemann logo. Svi u publici dižu ruke u vis i bend se vraća završavajući nastup uz ‘South of Heaven’ i ‘Angel of Death’.

Precizno opisati glazbu Slayera i koncert riječima, gotovo da je skrnavljenje - ova četvorka je precizna i uvježbana do bola. Tom Araya, koji uspijeva otpjevati sve pjesme a da mu ne pukne glas, pritom svirajući bas, Kery King i Gary Holt koji se naprosto nadopunjuju i utrkuju u solažama i nezadrživ i moćan zvuk bubnjeva Paula Bostapha čine ono po čemu je Slayer uvijek bio poznat -ekstazu dobrog živog zvuka i školski primjer kako bi jedan Heavy Metal band trebao zvučati.

Ivica Stanković


Objavljeno 27.06.2013.

Vremeplov

Mene iznenađuje da mladi ljudi ne nalaze dovoljno provokacije u ovom vremenu u kome živimo da bi stvorili nešto što je zanimljivo i drugačije. Ima tu i tamo nekih pokušaja ali to ne dobacuje na žalost previše daleko.
Zoran Vulović Vule, intervju za RiRock.com