Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

SIMON DEJHALLA - Intervju

SIMON DEJHALLA - IntervjuSIMON DEJHALLA, ORGANIZATOR SVEČANOG KONCERTA U POVODU 25. »RI ROCKA« - RAZGOVOR NAKON RASPRODANOG KONCERTA

Simon Dejhalla široj je javnosti poznat kao dugogodišnji vlasnik popularne »Točke«, prvog riječkog rock kluba koji je nakon »Palacha« započeo s organiziranom koncertnom djelatnošću.
Također, Simon Dejhalla proteklih je godina organizirao i nekoliko zapaženih manifestacija u Dvorani mladosti, »Noć uz Rijeku 2« i »Totalna pušiona«, no svečani koncert u povodu 25. »Ri Rock« festivala najznačajniji je njegov projekt.

Istina, ne samo njegov, već se prema mišljenju brojnih radi o jednom od najvećih rock događaja u dugogodišnjoj glazbenoj povijesti Rijeke.

Vjerojatno je finale 25. »Ri Rocka« nadmašio i vaša očekivanja?

– Već dvanaest godina bavim se organizacijom koncerata i sličnih programa, ali još nijedan projekt nije bio toliko opsežan i organizacijski zahtjevan jer je trebalo čitavu povijest »Ri Rocka« sažeti u jednu večer. Svakako, nisam slutio da će festival tako odjeknuti, kao što je sjajna posjećenost svečanog koncerta iznenadila i sve one koji su relevantno mogli procijeniti odaziv publike.

Što je prema vašem mišljenju bilo ključno za uspjeh?

– Činjenica što su novinari u značajnim riječkim medijima prepoznali važnost događaja. U prvom redu to su Novi list, Radio Rijeka i Svid Radio, te lokalne riječke televizije. Otkad znam za sebe, niti jedan glazbeni događaj u Rijeci nije bio medijski popraćen i podržavan kao završnica »Ri Rocka« i čini mi se kako su gotovo svi zdušno prihvatili ideju da se dostojno proslavi 25. izdanje festivala. Također, fascinira me kako minulih dana gotovo nema novine, televizije ili radija koji nisu imali afirmativnih osvrta na događaj. Dakako, za uspjeh je iznimno zaslužan i veliki trud riječke Hrvatske glazbene unije koja je svojim angažmanom u jubilarnom »Ri Rocku« dokazala kako je njezin desetogodišnji rad bio vrlo plodonosan.

Sve nam to govori kako je manifestacija bila potrebna za daljnji prosperitet i identitet glazbene Rijeke. Smatram kako svi oni koji podržavaju riječku rock scenu trebaju danas, ali i ubuduće, podgrijavati aktualno pozitivno ozračje novim inicijativama. Također, mladi bendovi u svemu tome trebaju tražiti svoju šansu, više i bolje se zalagati, a valjda će onda i voditelji klubova i koncertni organizatori to prepoznati. Nema sad stajanja. Svečani je koncert pokazao kako u Rijeci postoji kritična masa onih koji vole takvu glazbu i koji će je podržavati.

Nije tajna kako ima i onih koji se s vama neće složiti, a vjerojatno ste i vi svjesni kako postoji i suprotno mišljenje o organizaciji jubilarnog »Ri Rocka«.

– Uvijek ima onih sa suprotnim mišljenjem. Svi oni koji pokreću nekakve inicijative jednostavno moraju biti spremni i na otpor iz određenih krugova. No, mora se znati kako je 25 godina dugo razdoblje i normalno je da je nemoguće sve ono što se dogodilo svesti u jedan cjelovečernji koncert u trajanju od nekoliko sati kojim bi baš svi bili zadovoljni.

No, neki su vrlo oštro kritizirali komercijalni predznak koji je ove godine imala završnica »Ri Rocka«. Što vi na to kažete?

– Ne znam koliko je to široj javnosti poznato, ali je činjenica da je organizacija koncerata i programa moj posao, ja od toga živim. Jednostavno, troškovi organizacije festivala poput završnice »Ri Rocka« su golemi i ulaznica se, na žalost, mora naplaćivati i u svemu tome nema velike filozofije. Moja se firma organizacijom svečanog koncerta bavila gotovo pola godine.

Je li bilo destimulativno raditi, a ujedno biti svjestan kuloarskih ogovaranja da ste se slizali s gradskim strukturama i da samo želite zaraditi velike novce?

– Ne postoji iole važan projekt u Rijeci koji se uspješno može ostvariti bez podrške gradskih struktura. Bez lažne skromnosti, mislim kako je moj najveći uspjeh upravo što sam uspio pomiriti interese Hrvatske glazbene unije, dakle struke, Grada Rijeke, sponzora, glazbenika i velikog dijela publike koja je Dvoranu mladosti napustila zadovoljna viđenim. Kuloarska ogovaranja i izrečene kritike doživio sam kao sastavni dio posla kojim se bavim i već sam odavno navikao na činjenicu da svi imamo pravo na svoje mišljenje. No, smatram kako je tijekom, ali i nakon završnice »Ri Rocka«, prevladalo ono pozitivno i dobronamjerno. Također, neosporno je kako je velika većina gradskih rock struktura, imajući na umu važnost riječke rock scene, bila za to da se organizira veliki festival, što je isto tako bilo iznimno važno za uspjeh manifestacije.

Srđan Brajčić – NL/12.2003.

Objavljeno 29.08.2004.

Vremeplov

Uvijek koristim istu gitaru. Kupio sam je prije mnogo godina za devet funti. Još uvijek ima iste žice…
Brian Eno