Tv On The Radio - ’’Nine Types Of Light’’ (Interscope Records, 2011.)

Tv On The Radio - ’’Nine Types Of Light’’ (Interscope Records, 2011.)Jedan od najboljih svijetskih alternativnih bendova Tv On The Radio izdao je novi album. Radi se o njihovom petom studijskom izdanju imena ’’Nine Types Of Light’’. Album se može naći u tri različita izdanja: osnovno, deluxe i iTunes izdanje. Osnovno izdanje sadrži 10 pjesama dok deluxe i iTunes izdanja sadrže 3, odnosno 4 dodatne snimke. Zanimljivo je to što je uz album snimljen i istoimeni film, no više o njemu nešto kasnije.

’’Nine Types Of Light’’ dolazi tri godine nakon izdavanja vrlo hvaljenog ’’Dear Science’’, koji je po mnogima njihov najbolji album, što novo izdanje stavlja u dosta tešku poziciju. No, Tv On The Radio je ponovno uspio i snimio još jedan odličan album, u najmanju ruku dobar kao i prethodni. I na ovom su izdanju primjenili uspješnu formulu kombiniranja lakših i bržih pjesama. Kao i na ranijim izdanjima bend koristi čitav spektar različitih instrumenata, uz možda nešto veću prisutnost elektronike, odnosno loopova.

Album je najavio singl ’’Will Do’’, ljubavna balada o neuzvračenoj ljubavi, jedna od najboljih na ovom izdanju. Odlične ’’Caffeinated Consciousness’’ i ’’New Cannonball Blues’’ nešto su žešće i brže stvari, na tragu ranijih uspješnica. Prva stvar na albumu je ’’Second Song’’, u njoj dolazi do izražaja prepoznatljivi soul vokal, također odlična. ’’Keep Your Heart’’ i ’’You’’ su potpune laganice kojima bi više odgovaralo da zatvaraju album. Tu su još vrlo dobre ’’Forgotten’’, ’’Repettition’’, ’’New Future Shock’’...

Možda i najveća posebnost ovog izdanja je, već spomenuti, film. Film je zapravo vizualizacija čitavog albuma, na kojem se nalaze spotovi za svaku pjesmu te intervjui s nepoznatim stanovnicima New Yorka, koji govore o različitim temama kao što su ljubav, snovi, slava i budućnost. Na njemu su radili članovi benda, suradnici, prijatelji te članovima benda omiljeni filmaši.

Članovi benda su radili na novom albumu svega tri mjeseca, a to im je izgleda bilo sasvim dovoljno da naprave odličan album plus film. Uz to je većina članova radila na samostalnim projektima, no izgleda da im ideja i kreativnosti ne nedostaje, dapače. Na kraju je važno napomenuti da Tv On The Radio ovo ljeto stiže u Zagreb na T-Mobile InMusic festival.

Miran Milić

Objavljeno 26.05.2011.

Ritam ili imaš ili nemaš a kad ga imaš onda je to potpuno.