Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

5. Liburnia Jazz 2005. - Festival & Workshops

5. Liburnia Jazz 2005. - Festival & WorkshopsMjesta održavanja: Ljetna pozornica Opatija, Villa Angiolina, Umjetnički paviljon «Juraj Šporer», Terasa «Millenium» i Hotel «Opatija».

Zahvaljujući suradnji s Festivalom Opatija, Turističkom zajednicom Grada Opatije i vjernim sponzorima i donatorima - Liburnia Jazz i ovog ljeta, kao i posljednjih pet godina, prvi vikend u srpnju vraća jazz u Opatiju. No, ove godine, osim već poznatih mjesta (Villa Angiolina, Umjetnički paviljon Juraj Šporer, terase hotela,...), osvajamo i Veliku scenu Ljetne pozornice.

Festival će prvoga dana, u petak 1. srpnja, otvoriti legendarni Joe Zawinul Syndicate. I ne samo to! The Zawinul Syndicate će upravo iz Opatije krenuti na ovogodišnju europsku turneju. Čast nam je da će upravo naš Festival biti prvi u nizu europskih jazz festivala na kojima će nastupiti ovaj uistinu brilijantan glazbenik. Joe Zawinul na Liburnia Jazz dolazi sa skupinom probranih glazbenika iz gotovo čitavog svijeta. Syndicate predstavljaju: Sabine Kanongo (Belgija) – vokal ; Lynley Marte (Mauricijus) – bas, vokal ; Alegre Correa (Brazil) – gitara, vokal ; Karim Ziad (Alžir) – bubnjevi, gumbre, vokal ; Arto Tuncboyaciyan (Armenija) – udaraljke, vokal ; Aziz Sahmaoui (Maroko) – udaraljke, vokal.

Na dan nastupa, bit će organizirana press konferencija za akreditirane novinare.

Drugoga dana Festivala, u subotu 2. srpnja, nastupit će Elvis Stanić Group koji će upravo u Opatiji promovirati novi nosač zvuka – Bolja strana svijeta. Na koncertu će, samo ovom prilikom, nastupiti i svi gosti koji su sudjelovali na snimanju novog materijala. Uz Elvis Stanić Group nastupaju Josipa Lisac, Tamara Obrovac, Meri Trošelj, Valerija Nikolovska, Klarisa Jovanovič, i guru hrvatskoga jazza - Boško Petrović sa svojim triom.
Istoga dana, nakon koncerta, organiziran je jazz party u Villi Angiolini sa svim gostima Festivala.

Treći dan Festivala, nedjelja 3. srpnja, u pripada američkom «nu jazz» triju The Bad Plus. Glazbu koju izvode basist Reid Anderson, pijanist Ethan Iverson i bubnjar David King, možemo krstiti svakojakim imenima, ali nikako ne očekujte tradicionalni jazz. Ovo nije niti jazz trio s rock utjecajima, što obično znači da jednostavno sviraju vrlo glasno i brzo. Ukoliko ste čitali o The Bad Plus, vjerojatno znate da sviraju i neke skladbe drugih izvođača, tzv. covere.. Ali ukoliko ste o njima čitali u relevantnim časopisima, mogli ste pročitati da uglavnom sviraju svoj materijal, budući da su sva trojica glazbenika prvoklasni skladatelji. The Bad Plus su umjetnici koji su dugo stjecali glazbeno iskustvo baveći se najrazličitijim glazbenim pravcima. Oni su srčani improvizatori sa sposobnošću gradnje, izobličavanja, uobličavanja, rušenja, ponovnog građenja i stvaranja, a da nijednom ne naruše bit neke skladbe. Ovaj koncert je rijetka poslastica za glazbene sladokusce, a naročito ukoliko znamo da The Bad Plus još nisu nastupali u Hrvatskoj. Kao support američkim glazbenicima, nastupit će Valerija Nikolovska sa svojim kvartetom.
Press konferencija će se održati sljedećeg dana, 04. srpnja 2005. u prijepodnevnim satima.

Ni ove godine Liburnia Jazz ne odustaje od načela da cijeli grad prvog vikenda srpnja, odjekuje jazzom. U Villi Angiolini će nastupiti Matija Dedić i duo Meri Trošelj/Darko Jurković, a na pozornici Umjetničkog paviljona Juraj Šporer poslušat ćemo austrijski sastav Organic Trio i domaći The Bastardz go Jazzy. Na terasama Hotela Millenium i Opatija, nastupit će vjerni, već udomaćeni bandovi, «Passion Play» i « The Razz Quartet».

Kao i svake od ovih pet godina, pozvamo sve ljubitelje dobre glazbe da nam se pridruže u trodnevnom uživanju i otkrivanju nekih sasvim novih zvukova.
Elvis Stanić - Udruga Liburnia Jazz, lipanj 2005. www.elvis-stanic.hr/liburniajazz

Program - Liburnia Jazz Festival 2005. Opatija, 1.-3.07.2005.

Petak, 1.07.05

Villa Angiolina,18.00h:
• «U susret jazzu» koncert jazz glazbe Puhaćeg orkestra Lovran
Ljetna pozornica, 21.ooh:
• Svečano otvorenje Liburnia Jazz Festivala
• «Joe Zawinul Syndicate»

Subota, 2.07.05

Villa Angiolina, 17.ooh:
• Matija Dedić, solo piano recital
Paviljon «Juraj Šporer», 18.ooh:
• «The Bastardz go Jazzy»
Terasa «Milenium», 19.00h:
• «Passion Play»
Terasa hotela «Opatija», 20.00h:
• «The Razz Quartet»
Ljetna pozornica, 21.ooh:
• Promocija novog CD-a «Elvis Stanić Group», «Bolja Strana Svijeta»,
uz goste:
• «Boško Petrović Trio»
• Josipa Lisac
• Tamara Obrovac
• Meri Trošelj
• Valerija Nikolovska
• Klarisa M. Jovanovič

Nedjelja, 3.07.05

Villa Angiolina, 17.ooh:
• «Meri Trošelj & Darko Jurković
Paviljon «Juraj Šporer»,18.00h:
• «The Organic Trio»
Terasa Millenium, 19.00h:
• «The Razz Quartet»
Terasa hotela Opatija, 20.00h:
• «Passion Play»
Ljetna Pozornica, 21.00h:
• Valerija Nikolovska Quartet, support
• «The Bad Plus».

Liburnia Jazz Festival & Workshops - Priča o jazzu od 2001 - 2005.

Ideja o Liburnia Jazz-u rođena je još prije desetak godina. Već dugi niz godina Elvis Stanić, priznati hrvatski jazz glazbenik i građanin Liburnije, razmišlja o ideji pokretanja škole i festivala koji će pružiti glazbenicima raznih pravaca i struja mogućnost usavršavanja i “življenja” jazza.
Boravivši u Sjedinjenim Američkim Državama i posjećujući brojne inozemne jazz festivale i workshope, shvatio je da je to veliki nedostatak hrvatske kulturne scene, jer sličnih koncepata u Hrvatskoj još nije bilo.
Mladi, ali i afirmirani glazbenici jazz provinijencije, ne mogu u našoj zemlji stupiti u kontakt ili pohađati privatne satove kod afirmiranih svjetskih jazzista, naprosto jer ih u Hrvatsku nitko nije ni pozivao, budući da jazz glazba nije dovoljno komercijalna. Jedini svijetli primjer je Ljetna škola jazza u Grožnjanu.
Radeći s mladima, Stanić uviđa da postoji i velika želja ljubitelja jazza, da saznaju nešto više neposredno od zvijezda čije skladbe pomno slušaju i analiziraju.
Naravno, ne može jazz ostati samo na teoriji i vježbi. Treba ga i slušati i svirati. Tako se primarna ideja o workshopima, prirodno proširila i na festivalski dio. Stanić smatra da na festivalu treba pružiti šansu i “mladim snagama”, i polaznicima workshopa, te omogućiti publici da uživa u izvedbama vrhunskih hrvatskih jazzista i svjetskih jazz zvijezda.

Nakon što je koncept festivala i workshopa bio dovršen, postavilo se pitanje gdje to učiniti. Postojalo je nekoliko manjih jazz festivala u Dalmaciji i Istri, ali niti jedan na Kvarneru. Bilo bi idealno spojiti glazbu, ljeto, more i lijepi primorski gradić. Ljeto je idealno zbog godišnjih odmora, more i primorski gradić zbog turista i ugodnog ambijenta.
Izbor je pao na Lovran i to ne samo zbog mora i arhitekture, već zbog nečega mnogo čudesnijeg.
Lovran je primorski gradić kojeg danas slobodno možemo nazvati jazz fenomenom. To je sjedište Puhaćeg orkestra Lovran, “jazz konobe”, te stanovnika koji su izrazito naklonjeni kulturnim sadržajima. I što je najvažnije, općinska uprava i Turistička zajednica ozbiljno i s velikim entuzijazmom razmatraju ideje svojih građana.
Puhaći orkestar Lovran je čudo samo po sebi, budući da je u radu ovog orkestra, posredno ili neposredno, sudjelovao svaki Lovranac. U orkestru i nekoliko generacija iste obitelji, a iz njega su se iznjedrili i mnogi danas uspješni glazbenici. I dio orkestra “Elvis Stanić Groupa” je “regrutiran” iz ovog orkestra. Upravo zbog Puhaćeg orkestra Lovran, gotovo svaki njegov stanovnik, ili bar član obitelji, svira poneki instrument.
“Jazz konoba” je fenomen za sebe. To nije ugostiteljski objekt, već “institucija” zaljubljenika u jazz koji se u slobodno vrijeme nalaze u konobi jednog profesionalnog ribara i kontrabasiste, gdje sviraju i uvježbavaju repertoar samo za svoju dušu i pokloničke uši.

“Jazz konoba” jest l’art pour l’art družba ribara, pekara, prodavača, profesora, inžinjera i običnih obiteljskih ljudi koji žive od nečega drugoga, ali žive za jazz.

Priču o lovranskom jazz fenomenu su shvatili i mnogi novinari koji su pratili Liburnia jazz 2001. Bili su fascinirani ogromnim entuzijazmom i bespoštednim radom ljudi iz općinske uprave, jazzista iz “jazz konobe”, glazbenika iz Puhaćeg orkestra, ali i svakog lovranskog stanovnika. Svi su bili izuzetno zadovoljni i ponosni što je njihov gradić dobio ovakvu glazbenu manifestaciju i činili su sve da festival uspije.
Dakle, u Lovranu se glazba doista živi i sve je prožeto glazbom. To je jedan od glavnih razloga zašto se festival i workshopi održavaju upravo u ovom primorskom gradiću i želja nam je bila da tim izuzetnim ljudima poklonimo svake godine sve bolji i sve uspješniji festival i workshope.

2001.

Konačno, ideja je ostvarena u ljeto 2001. g. festival i workshopi su održani od 7-9. srpnja u lovranskoj luci i prostorijama Društvenog doma.
Na festivalu su nastupili hrvatski jazzisti Black River Quartet (članovi “jazz konobe”), Elvis Stanić Group i Libunia Jazz Union, te inozemni glazbenici Paolo Muscovi i Fabio Valdemarin Trio (Italija), Tony Osanah i Dalma Lima (Brazil), te blues legenda Lurrie Bell & The Vampin blues band (Chicago, S.A.D.).
Workshope su održali Denis Razumović (saxophone), Giovanni Toffoloni (bass), Paolo Muscovi (drums), Elvis Stanić (jazz & fusion guitar), Neven Frangeš (jazz piano), Tony Osanah (samba guitar), Dalma Lima (percussion).
Od samog početka pa sve do danas, Liburnia Jazz Festival & Workshops revijalnim nastupom otvara Puhaći orkestar Lovran s dirigentom Miodragom Kašićem.
U tri dana festivala održano je šest večernjih i jedan prijepodnevni koncert, te sedam jednodnevnih radionica. Svi koncerti i radionice bili su potpuno besplatni, a posjetilo ih je preko 3000 ljudi.
I glazbenici i publika i polaznici workshopova bili su oduševljeni ambijentom i kvalitetom, a turisti ugodno iznenađeni programom.

Od prve godine Festivala, Hrvatski Radio – Radio Zagreb snima sve večernje koncerte i prenosi ih u eter ili direktnim prijenosom ili u odgođenom emitiranju. Festival je i Ministarstvo kulture RH prepoznalo kao iznimno kulturno događanje i djelomično ga financira.

2002.

Liburnia Jazz 2002. se opet održava u Lovranu (od 5.-7. srpnja 2001. g). Stručni workshopi za glazbenike organizirali su se u formi malih grupa (3-5 osoba) podijeljenih prema razini znanja. Njih su držali glazbenici koji nastupaju na koncertima Festivala i provjereno su vrsni pedagozi.
Na večernjim koncertima su nastupili Kim Prevost & Bill Solley (SAD), Peaches Staten & Nick Becattini Band (Italy, SAD), Liburnia Jazz Union (international), Boško Petrović & Elvis Stanić Group, Matija Dedić, Black Coffee, Big Band HRT-a, dok su stručne workshope vodili Paolo Muscovi (drums), Neven Frangeš (jazz piano), Primož Fleischman (sax), Giovanni Toffoloni (bass).

2003.

Sljedeće, 2003., godine, zbog iznenadne teške financijske situacije u Općini Lovran, mjesto održavanja postaje Opatija i prekrasni prostori Ville Angioline, Umjetničkog paviljona «Juraj Šporer» i Male scene Ljetne pozornice, te suorganizator Liburnia Jazz-a 2003. postaje Festival Opatija.
Na trećem Liburnia Jazz Festival & Workshops nastupaju Denis Razumović-Razz Quartet, Ermanno Maria Signorelli Quartet, Neven Frangeš/Elvis Stanić jazz duet, Damir Halilić-Hal, Luka Udjbinac Sextet, Vasil Hadžimanov band, Gospel choir Rivers, Passion Play/Liburnia Jazz Union, Primož Grašič/Neven Frangeš Quartet, Sake & The Voodoohanks.
Festival se podiže na višu razinu s obzirom na izvođače, održava se veliki broj koncerata na nekoliko pozornica u gradu tako da se koncerti održavaju od ranih poslijepodnevnih do kasnih večernjih sati. No, nažalost, nestaju jazz radionice zbog nemogućnosti pronalaženja odgovarajućeg mjesta za njihovo održavanje u ljetnom terminu, ali i zbog nedostatka financijskih sredstava.

2004.

Četvrto izdanje Liburnia Jazz Festival & Workshopa zadržava svoj već tradicionalni raspored manjih poslijepodnevnih koncerata u prostorima Ville Angioline, Umjetničkog paviljona «Juraj Šporer» i na terasi hotela «Millenium», te velikih večernjih koncerata na Maloj sceni Ljetne pozornice.

Na 4. Liburnia Jazz Festivalu nastupilo je 12 bandova s preko stotinu glazbenika.

Opatija ove godine slavi i 160.-tu obljetnicu turizma, pa se i Liburnia Jazz priključuje slavljenju Austro-ugarskih predaka koji su osnovali i u nasljeđe nam ostavili ovaj prekrasan grad.

Stoga su se na ovogodišnjem izdanju Festivala našli Big Band Hrvatske glazbene mladeži s orkestralnim djelima Pat Methenya i Lylea Maysa, a pod vodstvom sjajnog austrijskog big band maestra Sigi Feigela. Band je sastavljen od mladih glazbenika iz Hrvatske, Slovenije i Austrije okupljenih oko projekta HGM u Grožnjanu.
Drugi dio «monarhije» predstavljao je Budafok Big Band iz Mađarske s djelima zlatne ere swinga (Elington, Basie), a naročito smo ponosni što je na velikoj završnici, trećeg dana Festivala, nastupla izvrsna umjetnica latin fusion glazbe – Angela Frontera iz Brazila.
Domaći jazz su predstavljali creme della creme hrvatske glazbe: etno jazz Tamare Obrovac & Transhistria Ensemble, najbolji hrvatski gipsy jazz band Hot Club Zagreb i brazilski tonovi sambe Quarteta Sensitive s glazbom Antonia Carlosa Jobima.
Na opatijskim terasama «jazz budnice» su svirati Budafok Big Band i Neven Frangeš /Elvis Stanić Duet, a u prekrasanim prostorima prve opatijske vile - «Vile Angioline», odzvanjali su glasovi sjajnih vokalnih grupa Rivers i Misty.
Ispred Umjetničkog paviljona «Juraj Šporer» u gradskom parku, prezentirao se program Ljetne škole jazza u Grožnjanu uz koncert Puhaćeg orkestra Lovran. Na istom mjestu je sljedećeg dana nastupio još jedan mladi band - Lovran Jazz Brass Youth Orchestra. I na kraju, čast nam je što su i ove godine festivalski jam session vodili članovi jazz konobe, s kojima je sve i počelo prije četiri godine – Liburnia Jazz Union.

2005.

S petim, jubilarnim Liburnia Jazz Festival & Workshopom 2005. godine - ono čemu smo težili, nadali se i obećavali – napokon se i ostvarilo. Opatija će biti upisana u karte svjetskog jazza s koncertima najvećih zvijezda jazz scene. Konačno dovodimo one glazbenike koje smo odavna željeli, ali si to nažalost nismo mogli financijski dopustiti.

Zahvaljujući suradnji s Festivalom Opatija, Turističkom zajednicom Grada Opatije i vjernim sponzorima i donatorima, kojih je nažalost još uvijek premalo - Liburnia Jazz i ovog ljeta, kao i posljednjih pet godina, prvi vikend u srpnju vraća jazz u Opatiju. No, ove godine, osim već poznatih mjesta (Villa Angiolina, Umjetnički paviljon Juraj Šporer, terase hotela,...), osvajamo i Veliku scenu Ljetne pozornice.

Festival će prvoga dana, u petak 1. srpnja, otvoriti legendarni Joe Zawinul Syndicate. I ne samo to! The Zawinul Syndicate će upravo iz Opatije krenuti na ovogodišnju europsku turneju. Čast nam je da će upravo naš Festival biti prvi u nizu europskih jazz festivala na kojima ćenastupiti ovaj uistinu brilijantan glazbenik. Joe Zawinul na Liburnia Jazz dolazi sa skupinom probranih glazbenika iz gotovo čitavog svijeta. Syndicate predstavljaju: Sabine Kanongo (Belgija) – vokal ; Lynley Marte (Mauricijus) – bas, vokal ; Alegre Correa (Brazil) – gitara, vokal ; Karim Ziad (Alžir) – bubnjevi, gumbre, vokal ; Arto Tuncboyaciyan (Armenija) – udaraljke, vokal ; Aziz Sahmaoui (Maroko) – udaraljke, vokal.

Drugoga dana Festivala, u subotu 2. srpnja, nastupit će Elvis Stanić Group koji će upravo u Opatiji promovirati novi nosač zvuka – Bolja strana svijeta. Na koncertu će, samo ovom prilikom, nastupiti i svi gosti koji su sudjelovali na snimanju novog materijala. Uz Elvis Stanić Group nastupaju Josipa Lisac, Tamara Obrovac, Meri Trošelj, Valerija Nikolovska, Klarisa M Jovanović, skupina Rivers i guru hrvatskoga jazza - Boško Petrović sa svojim triom.

Treći dan Festivala, nedjelja 3. srpnja, u pripada američkom triju The Bad Plus. Glazbu koju izvode basist Reid Anderson, pijanist Ethan Iverson i bubnjar David King, možemo krstiti svakojakim imenima, ali nikako ne treba očekivati tradicionalni jazz. The Bad Plus su umjetnici koji su dugo stjecali glazbeno iskustvo baveći se najrazličitijim glazbenim pravcima. Oni su srčani improvizatori sa sposobnošću gradnje, izobličavanja, uobličavanja, rušenja, ponovnog građenja i stvaranja, a da nijednom ne naruše bit neke skladbe.
Ovaj koncert je rijetka poslastica za glazbene sladokusce, a naročito ukoliko znamo da The Bad Plus još nisu nastupali u Hrvatskoj. Kao support američkim glazbenicima, nastupit će Valerija Nikolovska sa svojim kvartetom.

Ni ove godine Liburnia Jazz ne odustaje od načela da cijeli grad prvog vikenda srpnja, odjekuje jazzom. U villi Angiolini će nastupiti Matija Dedić i duo Meri Trošelj/Darko Jurković, a na pozornici Umjetničkog paviljona Juraj Šporer poslušat ćemo austrijski sastav Organic Trio i domaći The Bastardz go Jazzy. Na terasama Hotela Millenium i Bristol, nastupit će vjerni, već udomaćeni bandovi, «Passion Play» i « The Razz Quartet».

JAZZ EX TEMPORE

Također, ove godine možemo najaviti i nastavak prvotne ideje o festivalu i radionicama. Iako se jazz radionice neće održavati u vrijeme trajanja festivala, održat će se u jesenskom terminu pod nazivom «Jazz Ex Tempore.»

Projekt će okupiti eminentne jazz umjetnike iz nekoliko europskih zemalja koji će tijekom jednotjednog boravka u Opatiji zajednički muzicirati i za tu prigodu skladati originalne, još nigdje izvedene kompozicije. S obzirom da je riječ o jazz i etno glazbi i jazz umjetnicima, čitav će projekt imati karakter ekstemporacije, odnosno izvedbene improvizacije na licu mjesta. Odatle i paralela sa srodnim likovnim manifestacijama, gdje umjetnici u točno određenom vremenu i mjestu stvaraju nova umjetnička djela.
Vrhunac realizacije projekta bit će cjelovečernji koncert djela nastalih tijekom jednotjedne suradnje, tonsko i video snimanje koncerta, te eventualno objavljivanje CD-a i DVD-a.

Budući da će na jednom mjestu u isto vrijeme u Opatiji boraviti vrhunski jazz instrumentalisti i skladatelji, namjera nam je organizirati i nekoliko glazbenih radionica u kojima će glazbenici prenijeti dio svog znanja i vještina na mlade. Radionice bi bile otvorene i za građanstvo, a imale bi oblik prezentacije, razgovora i instrukcija.

Ovim projektom Opatija bi se svrstala među europske gradove kulture koji uključujući svjetske umjetnike u domaće projekte, obogaćuju i nadograđuju vlastitu kulturu, te je pronose preko teritorijalnih granica.

Cilj projekta je istraživanje sličnosti i razlika glazbenih izraza Europe (Italija, Sardinija, Slovenija, Austija, Makedonija, Srbija, Hrvatska), Latinske Amerike (Brazil) Azije (Indija) i Afrike, te njihovo preoblikovanje u suvremenu jazz glazbu.

Već je potvrđeno sudjelovanje vrhunskih domaćih i inozemnih umjetnika: Evald Oberleitner (Austrija), Enzo Favata (Italija-Sardinija), Vasil Hadžimanov (Makedonija, Srbija i Crna Gora), Ashis Roy Nimay (Indija), Tony Osanah (Brazil), Dario Marušić (Hrvatska), Ratko Divjak (Slovenija), Elvis Stanić (Hrvatska).

Liburnia Jazz Festival & Workshops 2005. - kratki osvrt

Nakon tri dana glazbe, koja je istinski kolala opatijskim gradskim i turističkim krvožilnim sustavom – na hotelskim terasama, pred Umjetničkim paviljonom Jurja Šporera, u i pred Villom Angiolininom, te, po prvi put, na Velikoj sceni opatijske Ljetne pozornice, zaključena je jedna manifestacija koja nije samo podsjetila na nekadašnja na daleko poznata i slavna opatijska glazbena događanja i festivale već je ovogodišnjim izdanjem i definitivno vratila Opatiju u sam vrh hrvatskih glazbenih događanja. S takvom ocjenom složili su se broji pratitelji i ugledni gosti ovogodišnjeg Liburnia Jazz Festivali, a među njima i priznati glazbeni kritičari Ante Batinović i Dražen Vrdoljak, koji su posebno naglasili da je ovogodišnji festival jazza na najbolji i najljepši mogući način ukazao na velike i neslućene mogućnosti Opatije kao glazbeno-festivalskog grada i kulturno-glazbenog središta.

-S ovogodišnjim izdanjem Liburnia Jazz Festivala nadmašena su sva naša očekivanja. Pet godina rada i ulaganja u jednu manifestaciju na najljepši nam se način vratilo i učvrstilo nas u uvjerenju da Liburnia Jazz Festival treba i nadalje nadograđivati i usavršavati, da je za njega u Opatiji pronađen pravi prostor i sve što je potrebno za organizaciju jedne velike međunarodne glazbene manifestacije, rekao je sinoć, po završetku ovogodišnje manifestacije, njen umjetnički direktor Elvis Stanić.

Ri-rock.com

Objavljeno 27.06.2005.

Vremeplov

Mnogo ljudi jako poštuje Jamesa Browna zato što je originalan u tome što radi, kao Rembrandt ili Picasso.
Aretha Franklin