Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

Đana Šegon - Nakon Kulture vožnja se nastavlja

Đana Šegon - Nakon Kulture vožnja se nastavljaĐana Šegon glazbom se počinje baviti 1995. kad s autorom Danijelom Damjanovićem u sklopu porečkog benda Kultura priprema materijal koji će 1996. snimiti kao svoj prvi demo uradak.

1997. prijavljuju se na ’Art & Music Festival’ na kojem ostvaruju zapažen nastup i prve kontakte s izdavačima.

1998. potpisuju ugovor s izdavačkom kućom Menart te kao njihovo prvo domaće izdanje izlazi debitantski album ’Ogledalo’.

Produkciju ’Ogledala’ potpisuju Danijel Damjanović i Suad Čokljat (Indigo Audio) koji album nadopunjuje elektronsko-klavijaturističkim intervencijama. Na ’Ogledalu“ kao koaranžer gitarističkih dionica (pjesma ’Na kraju dana’) surađuje i Pavle Miholjević (Svadbas).

Singlovi s ’Ogledala’ za koje su snimljeni i spotovi bili su redom: Na kraju dana, Folirancija, Buđenje i Bolesnici ljubavi.

’Ogledalo’ dobiva veoma pozitivne kritike te nominacije za nagradu ’Crni mačak’ u kategoriji najbolje produkcije, ’Kultura’ za debitante godine, a Đana Šegon za pjevačicu godine. Kultura na Pop Media Festivalu osvaja nagradu za debitante godine.

’Kultura’ 1999. osvaja Porina u kategoriji najboljeg debitanta godine.

Tijekom 1998. i 1999. Kultura svira diljem Hrvatske i Slovenije promovirajući album, a sudjeluje i na mnogim dobrotvornim svirkama (Đoserov memorijal čak 5 puta). Istodobno priprema materijal za drugi album ’Vožnja’ koji svira gotovo godinu dana prije ulaska u studio.

’Vožnju’ Kultura snima u bendovskom duhu s manje elektronike u studijima ’Alkemija’ Predraga Trpkova na Krku te u studiju ’Elektrobudha’ Siniše Vukotića s kojim Danijel Damjanović potpisuje produkciju.

Za singlove s ’Vožnje’ snimaju se spotovi i to za ’Vožnju’ u režiji Radislava Jovanova Gonza te za pjesmu ’Kraj’ u režiji Gorana Kulenovića.

’Vožnja’ izlazi po istom etiketom Menart 2000. godine.

Iako se Kultura na mnogim područjima potvrdila uspješnom, s godinama se javljaju i prve ideje o samostalnoj karijeri i konačno 2005. Đana Šegon zajedno s producentom Robertom Nappholzem započinje rad na prvom samostalnom albumu „Luna“.

Prva pjesma ’Sama na plaži’, koju potpisuju Robert Nappholz (Fali V), Ante Prgin (Fali V) i Vlaho Brešković- BreX, pjesma je biografskog karaktera sa snažnom referencom na Đaninu dugogodišnju poslovnu karijeru rada u turizmu, pjesma koja će se pokazati kao svojevrsni „trigger“ za ostatak materijala. Čak je i u tekstu spomenuti ping-pong u pauzama snimanja postao omiljena aktivnost svih sudionika na albumu.

’Luna’ donosi priče žena koje se predstavljaju u svim svojim varijantama i šarenilu problematika na koje u suvremenom svijetu nailaze;
anatomije iskričavih samačkih života (’Male stvari’), plućna osvježenja za tegobe u odnosima sa suprotnim spolom (’Bronhy’), fiziologija mjeseca i menstrualnih ciklusa (’Luna’), pmsovske lamentacije oko raspodjele kućanskim poslova (’Dlake’), prezaposlenost u ritmu biološkog sata (’Ogledalo’), socio-kulinarske vještine (’Zagor’), invadentnost stanodavaca (’Kobac’), zlostavljanje (’Sklonište’)....

Đana Šegon iskreno progovara o ženskim temama, iako se ne klasificira niti stavlja pod niti jedan zajednički ideološko-rasno-orijentacijski nazivnik, svjesna da je mogla biti ili upravo jest svaka od tih žena ili od svake ponešto. Stoga, interpretira raznovrsna iskustva žena iz priča autora, kao i osobnih, istupajući pritom prvi put kao kantautorica.

„Girl power“ statementu tekstovima doprinose Pavo Tonković (Fali V), Ante Prgin (Fali V), Vlaho Brešković (BreX), Danijel Damjanović ( Kultura), Davor Viduka (Kojoti, Kawasaki 3P) te Đana Šegon.

Uz različite autore glazbe (Nappholz (Fali V), Prgin (Fali V), Brešković (BreX), Viduka (Kojoti, Kawasaki 3P), Damjanović (Kultura), Miholjević i Ferina (Svadbas), Đana Šegon vokalnim dionicama pristupa zrelije i raznovrsnije, ponovo potvrđujući mišljenje većine, da se radi o vanserijskom vokalu, zavidnog spektra mogućnosti.

Produkcija ’Lune’ naslanja se na band i svirku uživo a producent Robert Nappholz aranžmanski se okreće ka širem dijapazonu zvukova, uključujući i klasične instrumente poput klarineta i gudača čije aranžmane potpisuje skladatelj i aranžer Srđan Berdović, magistar kompozicije iz New Yorka.

’Luna’ je snimana u studijima ’Debelji’ Roberta Nappholza te dijelom u studiju ’Pleasentville’ Pavleta Miholjevića i Jure Ferine i završava se 2007.

Grafički dizajn kompletnog vizualnog identiteta ’Lune’ potpisuje Messmatik, vizualni umjetnik s tekućom adresom u Barceloni. Trenutno radi na pripremama za spot koji će popratiti izlazak albuma.

Kao prvi singl izabrana je pjesma ’Male stvari’, autora Danijela Damjanovića, u aranžmanu i produkciji Pavle Miholjevića i Jure Ferine (Svadbas).
Pjesma govori o ljubavima preko interneta i modernom, ubrzanom načinu života, koji nesumnjivo ima za posljedicu sve veći broj samačkih domaćinstava.
Nakon napornih i stresnih poslova, virtualno-digitalni svijet jedino je mjesto kojem se obraćamo za minimum emocija i ponešto društvenog života. Imena, statusni simboli, orijentacije više nisu u prvom planu – možete biti štogod poželite u tom trenutku. Napokon možete biti ono što jeste; možda je to jedino mjesto gdje ćete reći čak i istinu. Paradoksalno je da nam izvor otuđenja na kraju ostaje jedini mogući medij kojim komuniciramo i koji vraća nas u život.

’Luna’ izlazi početkom 2008. godine za izdavačku kuću Menart.

N/A - RiRock.com

Objavljeno 26.01.2008.

Vremeplov

S jedne strane riječka scena je vrlo živahna, ali s druge i vrlo alternativna i samodostatna... Mislim da tajna riječkog rocka leži u otvorenosti grada za sve stilove.
Vava Simčić