Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

Massimo tradicionalno u Sava centru

Massimo tradicionalno u Sava centruMasimo Savić će svoj prednovogodišnji koncert u Beogradu održati 21.12. u Sava centru, koji je redovno uspješno punio prethodnih nekoliko puta. Long Play će uskoro obavijestiti o cijenama ulaznica i načinu prodaje.

”To će biti jedan od posljednjih koncerata s kojima zaokružujem album ’Sunce se ponovo rađa’. Time se zatvara stari album i očekuje novi. Mi pripremimo jednu količinu materijala pred koncert i raspored pjesama, kako bi imali spremno sve što osjetimo da bi se publici moglo sviđati. Potrudiću se da pored toga beogradskoj publici napravim par iznenađenja, ali da sad ne otkrivam previše, neće onda biti interesantno”, najavljuje Masimo.

Poslije regionalno uspješnog albuma ”Sunce se ponovo rađa” (2008), s kojeg se izdvojio veliki hit duet s Nenom Belanom ”Zar više nema nas”, Masimo se ovog ljeta oglasio singl/spotom ”Ljubav kao miris” kojim najavljuje novi CD za koji je planirano da se pojavi krajem zime iduće godine pod radnim nazivom ”Dodirni me slučajno”.

Kao jedna od poslastica novog albuma, na njemu bi se kao bonus trebao naći Masimov prvi duet s legendarnim šansonjerom Arsenom Dedićem ”Za jednom kapi čistog života”, za koji bi spot trebao biti snimljen do beogradskog koncerta.

Saviću je muzika stigla skoro po kazni. Kao član lokalne bande biva umješan u provalu u samoposluzi u istarskom gradiću Labinu te kao 15-godišnjak zahvaljujući stjecajem sretnih okolnosti umjesto u popravnom domu završava kod socijalnog radnika u kome vidi očinsku figuru koja mu život usmjerava u suprotnom pravcu. Odlučuje kupiti gitaru, što se pokazuje kao odlično ulaganje kada nekoliko godina kasnije u Zagrebu ulazi u novovalnu sint-pop grupu Dorian Gray.

Godine 1983. godine Dorian Gray u Jugoslaviji postaje izuzetno poznata grupa zahvaljujući ”Sjaju u tami” - obradi klasika Walker Brothersa ”The Sun Ain’t Gonna Shine Anymore”.

Poslije albuma ”Sjaj u tami” (1983) stiže ”Za tvoje oči” (1985), čije troškove dugotrajnog snimanja u Švedskoj Jugoton odbija u cijelosti platiti. Bend je prisiljen na turneju od 47 koncerata bez zarade, samo da isplati ploču. Od prevelikih fizičkih i psihičkih napora Masimo gubi glas i band se raspada.

Pošto je Dorian Gray završena priča Masimo se odlučuje na za mnoge neočekivan korak - samostalnu karijeru u saradnji sa producentom i autorom laganih zabavnjačkih pjesama Zrinkom Tutićem.

Ipak prvi album ”Stranac u noći” (1987) donosi Masimu skoro zvjezdani status u Jugoslaviji s tri hita ”Stranac u noći”, ”Samo jedan dan” i obradom grupe Film ”Zamisli život”. Hitovi se nižu i na sljedećim albumima ”Riječi čarobne” (1988), ”Muzika za tebe” (1989) i ”Zemlja plesa” (1990).

Ipak Savić je u tom razdoblju rastrzan između financijske sigurnosti koje donose Tutićevi hitovi i osjećaja da je izdao svoje muzičke ideale. Kako i ne bi. Dok je pripremao album s Tutićem istovremeno je surađivao s Ekatarinom velikom i ta šizofrena situacija dovela je Masima do vrlo duboke depresije. Imao je velike hitove, ali bio je nesretan. Ipak, priznaje da je od Tutića puno naučio.

Masimo 1990. godine upozanje Eni Kondić, svoju sadašnju suprugu. Pošto je pisala tekstove za Josipu Lisac (Boginja, Jutro) pita da i njemu piše tekstove za album „Zemlja plesa“. Rad na tekstovima prerasta u ljubav.

Rat je na pragu, a Max piše album ‘Elements’ na engleskom jeziku kao sublimaciju svega onoga što osjeća protiv rata. Dok je bjesnio rat, Masimo nije imao ni snage ni volje baviti se muzikom. U takvoj situaciji emotivci su nemoćni i to se odražava na njihovo zdravlje.

Dodatno ga je pogodila smrt njegovih prijatelja iz EKV-a Milana Mladenovica i Bojana Pečara, kao i bubnjara Električnog orgazma Gorana Čavajde-Čavketa.

Scena u Hrvatskoj komercijalizira se na najgori mogući način dok Masimo čeka da prođe rat kako bi probao nešto promijeniti. U međuvremenu postaje članom Labin Art Expressa i u okviru tog udruženja osniva band Metal Guru.

Konačno 1996. godine obnavlja suradnju sa Tutićem za album i istoimeni hit ”Benzina”. Priznaje da mu se album zapravo nikad nije svidio. Počinje se baviti produkcijom reklamnih poruka.

Konačno se 2002. godine odlučuje vratiti na scenu albumom ”Massimo” (2003), ali osim kvalitete album ne ispunjava komercijalni zadatak.

Međutim, dogođa se nekoliko važnih nastupa koji mijenjaju sve. Prvi je bio u 2003. godine u Opatiji na večeri posvećenoj pjesmama Arsena Dedića gdje najvažniji protagonisti hrvatske muzike dobivaju priliku izvesti ih na svoj način. Masimova izvedba pjesme „Ne plači“ postaje antologijska.

Već sljedeće godine organizira se večer pjesmama Zdenka Runjića. Savić izvodi „Ostavljam te samu“ i zarobljava srca slušalaca. Na manifestaciji „Zlatna ploča“ u Rijeci 2004. godine Gibonni se spremao uz simfonijski orkestar izvesti „Libar“ i „Oprosti“, ali zbog bolesti odustaje. Tutić zove Masima da spasi stvar.

Poslije toga diskografska kuća Akvarijus i Masimo počinju razmišljati da snime album obrada i izlazi „Vještina“ (2004). Svojim raskošnim glasom Masimo pjeva ”Bacila je sve niz rijeku”, ”Loše vino”, ”Graciju”...Veliki uspijeh albuma na prostoru bivše Jugoslavije donosi Masimu mnogo koncerata i misao da nastavi u tom pravcu sa ”Vještinom 2” (2006).

Ovaj put uz ”Pristao sam bit ću sve što hoće”, ”Kažu” ili ”Sve će to mila moja prekriti ružmarin, snjegovi i šaš” stiže i nekoliko autorskih pjesama, jasan znak kuda Masimo namjerava dalje. Konačno 2008. stiže novi autorski album ”Sunce se ponovo rađa”.

pr

Objavljeno 02.11.2010.

Vremeplov

Nismo mogli naći ni izdavače ni managere kojima je bilo stalo do nas, nije bilo ni puno bendova koji su htjeli svirati s nama, ali smo bili stalno na turnejama, bez obzira na vrlo malo novaca i nekako se uspjeli probiti.
Billy Gould (Faith No More)