Top singlovi

  1. Foo Fighters - The Sky Is A Neighborhood
  2. Thirty Seconds To Mars - Walk On Water in the Live Lounge
  3. Sting – I Can't Stop Thinking About You
  4. Radiohead - Lift
  5. David Bowie - I Can't Give Everything Away
  6. Prophets Of Rage – Living On The 110
  7. Nine Inch Nails – Less Than
  8. Queens Of The Stone Age – The Way You Used To Do
  9. U2 - You’re The Best Thing About Me
  10. Starsailor - All This Life

Top album

Neil Young - Hitchhiker

dvd preporuka

David Gilmour – Live At Pompeii

Najava koncerata

Ključne riječi

Sve ključne riječi

”Sjećanje na Marcella Mastroiannija” u Art-kinu

”Sjećanje na Marcella Mastroiannija” u Art-kinuArt-kino Croatia 17. studenoga u sklopu ”Sjećanja na Marcella Mastroiannija” prikazuje Izuzetan dan („Una giornata particolare“,1977.) u kojem glumi uz Sophiu Loren, višestruko nagrađivani film Ettorea Scole s dvije nominacije za Oscara za najboljeg glumca i za najbolji strani film.

Najpoznatiji talijanski glumac poratnoga razdoblja koji je najpoznatije uloge ostvario u filmovima redatelja Federica Fellinija i Michelangela Antonionija, a o sebi je kazao:
“Ne znam zašto Amerikanci toliko pate i proživljavaju dok se pripremaju za ulogu. Ja jednostavno ustanem, i idem glumiti - gluma je za mene veselje i užitak, moja hrana - i priznajem - egzibicionizam.”

Dan nakon, 18. studenog u 18 sati počinje Ciklusa talijanskog neorealizma u Art-kinu Croatia u suradnji s Hrvatskim filmskim savezom, koji čine četiri neorealistička bisera: Zemlja drhti (La terra trema, 1947), u režiji Luchina Viscontija. Snimljena s naturščicima, priča je to o životu eksploatiranih ribara sa Sicilije. Gorka riža (Riso Amaro, 1948) u režiji Giuseppea De Santisa. Tu su i Mlin na rijeci Po (Il mulino del Po, 1949) Alberta Lattuade, te Čudo u Milanu (Miracolo a Milano, 1950) Vittorija De Sice, film nagrađen Zlatnom palmom u Cannesu 1951. Zajedno s Cesareom Zavattinijem snimio je i kultni neorealistički film ”Ladri di biciclette” (Kradljivci bicikla), koji je publika mogla vidjeti na otvaranju Art-kina.

”Talijanski neorealizam bio je ostavio dubokih tragova kako u matičnoj kinematografiji (…) tako i u brojnim drugim svjetskim kinematografijama, počevši od iranske pa sve do hrvatske. Baveći se mahom marginalnim društvenim slojevima, neorealistički su filmovi,(...) preferirali neposrednost, reduciranu narativnost (s naglašeno sporijim razvojem ’priče’ i pokušajima približavanja zbiljskom trajanju radnje), fragmentarnost i izoštrenu kritičnost; težili su i takozvanoj globalnoj metafori vičnoj da cjelinu filma uzdigne na razinu simbola usmjerenog prokazivanju nekog duboko aberantnog društvenog procesa, društva u cjelini.” (Petar Krelja, Hrvatski filmski savez)



Objavljeno 15.11.2009.

Vremeplov

Danas svi pričaju kako su nekada rockeri htjeli rušiti ne znam što, a zapravo smo svi bili mladi i ludi i bilo je normalno biti protiv svega. Nije li to zadaća mladosti?
Igor Modrić, riječki redatelj